Onsdag

Sådär ja då hade man jobbat klart för idag och imorgon är man ju även ledig, känns väldigt dumt att man är ledig mitt i veckan jobbar ju även på fredag så än har man inte helg som många säkert fått idag.
Lyckades ju även ha städnings skiftet just på fredag.

Ska snart bege mig till mamma och äta efter det drar vi till syrran för att sen titta på majbrasan.
Kan ju hoppas på att solen får titta fram då för just nu snöar det ju. :/
Efter vi varit där hade jag tänkt ha en riktigt myskväll med en massa gott & någon bra film så ska försöka hålla mig vaken ett tag iaf.
De flesta ska väl ut ikväll så jag unnar mig en godis & chips kväll istället. 

Går ju även in i en ny vecka idag viket är  V.28.


Bjuder på en bild på magen hur den ser ut i dagsläget, min gomage som jag faktiskt inte tycker är allt för stor ( än så länge ). :P
Kan ju då ligga bekvämt och sova fast nu måste jag ju upp på toa lite fler gånger så oftast halvsover man ju för varje toabesök man måste upp för.
Man är ju inte precis lika smidig att ta sig ner & upp från sängen heller. :P

Men hellre de än denna jävla halsbränna som varit riktigt jobbig denna vecka, har inte gått en dag utan att den blossat upp! 
Så den hade jag gärna varit utan.

Nu måste jag brev mig till mor min!

Ha en riktigt fin Valborg. ❤️



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni är så fina, du och lill magen :) ♡

2014-04-30 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0