Onsdag

Har försökt skriva ett litet inlägg de senaste dagarna men tappat intresse och inte orkat så ska försöka lyckas spara detta.

Påsken är över och den har ju varit lite upp & ner men jag har haft underbara människor kring mig som gjort att man fått skratta & må bra mitt i allt jobbiga.
Har hunnit med mycket på denna lilla ledighet.
Många timmar ute i solen med familjen & syskonbarn, spelkväll, en tripp till Skellefteå för lite bio och sen i måndags så blev det grillning med våra fina vänner. ❤️
Ett perfekt avslut på påskhelgen!

Nu är det jobb som vanligt i några veckor till sen mitt i allt är det typ sommar så det känns skönt att få jobba mycket innan sommarn.
Vet ju inte riktigt än hur jag kommer att må de sista månaderna innan bebis kommer så får se om jag slutar jobba eller hoppar in då & då under juni.

Veckorna går just nu så otroligt fort så nu hinner jag inte riktigt med måste göra en lista på vad som ska köpas in innan bebis kommer.! 
Nu börjar det ju faktiskt närma sig eftersom vi gått ner på 2 siffrigt, hela 97 dagar kvar till beräknat datum, kan ju dock bli mer eller mindre. :)


Man blir ju då lite mer nervös faktiskt så undra hur hela juli kommer att kännas om man börjar bli lite nervig nu.?
Men jag längtar verkligen så det känns ändå väldigt bra. :)

Vore ju dock fint om vi kunde få flytta in i vårat nya boende som vi väntar på att få något besked om så håller tummar och tår att vi snart får börja planera för en liten flytt också.
Men det återstår ju att se.

Jag har tagit ledigt idag och imorgon för att finnas där för mamma så ska bege mig iväg till henne snart. 
Jo hon lärde mig även göra palt igår, från grunden trodde de skulle vara svårare men det gick fint & super gott var det. :)


Nästan lika goda som mormors. ❤️

Hoppas ni får en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0