Onsdag

Huuu så trött jag är var väl kanske lite dumt av mig att sätta mig ner i soffan efter promenaden med hundarna. 
Känns som jag ska somna när som helst men ska bege mig till mamma och göra nå middag till hon & Anton. :)
Sen ikväll dyker även Tommy med familj upp så snart är familjen samlad igen. :)

Nu är det bara en arbetsdag kvar innan man får 4 dagars påskledigt, det är så härligt att jobba och verkligen känna att man är värd lite ledigt. :)
Särskilt nu när man är gravid är det skönt med lite extra lediga dagar för man behöver dom verkligen. :)

Annars rullar allt på som det ska och imorgon kommer även hjärtat hem så denna påsk ska jag njuta av till fullo ska bara sitta ute & vara fet. :)
Plus äta en massa mat.

Nae nu måst jag stiga upp från soffan om jag ska orka göra mat. :)


Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0