Måndag

Ny vecka igen då & snart en ny månad plus ett steg närmare bebis ankomst. :) 

Igår åkte Marcus iväg till Jokkmokk för en veckas jobb men jag hade faktiskt ingen söndags ångest, börjar helt enkelt att bli van att ha han borta nu. :)
Sen har jag ju jobb och annat för mig så veckorna går fort så snart är han hemma igen. :)

Vi lyckades byta till sommardäcken igår också vilket kändes onödigt om det nu skull komma snö till veckan så får hoppas att det inte gör det så man tar sig till jobbet. :)
Vore ju fan annars när man väl får tummen ur och lyckas byta däck.!

Idag hade jag öppning & smarta jag var ju vaken ett tag igår så jag var väldigt trött imorse.!
Efter jag slutade så for jag ut en sväng med mamma på samhället för en fika på Sveas sen gick vi runt i lite affärer men som sagt det känns inte alls roligt att shoppa något just nu när man vet att magen blir bara större & större. :)
Men mamma shoppade då loss som vanligt.

Nu hade jag faktiskt tänkt försöka beställa hem en spjälsäng och ett skötbord.
Vi har ju inte precis behövt handla något alls så ska faktiskt lägga ner lite pengar på de iaf. :)
Nu ska man ju bara se om man hittar något fint & smidigt.

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0