Lördag

Min energi har tagit slut så ligger i soffan och är lite små lat. :)
Har hunnit vara förbi mamma en sväng och där fanns även Tor så vi drog ut en sväng med barnvagnen till samhället där vi lunchade. 
Så nu har jag äntligen även fått ge min födelsedagspresent till stor killen! 

Börjar även känna att min vanliga dygnsrytm börjar komma tillbaka, orkar kanske inte riktigt vara vaken dunder länge om kvällarna men lyckas då sova minst till 9 de dagar jag får sova.!
Kan ju även bero på att vi ställt om klockan. :P 
Aragon tycker däremot vi ska stiga upp vid 7 för då vill han ha uppmärksamhet.

Igår då jag slutade låg ett litet paket i postlådan, i paketet låg det ett gravidsmycke som fina Annica skickat. 


Blev då riktigt glad och jag har såå tur att få ha en sån underbar kompis som funnits där sen vi sprang runt i blöjor.❤️
Hon är verkligen toppen, är så glad att ha dig i mitt liv du är helt enkelt bäst!!

Igår spenderades kvällen hos mamma hon hade lagat en riktigt god middag så var där ett tag sen for jag hem och mös med hundarna. :)
Denna kväll kommer jag återigen spendera hos henne vi hyrde en film då vi var ut på samhället så vi tänkte beställa hem nå mat och glo på film denna kvällen. :)

Imorgon kommer gubben hem igen vilket jag verkligen längtar efter dock så kommer han hem på kvällen men vad gör det då jag får sova med han. :)

Nu ska jag gå och se vad min extremt jobbiga Akilles riktigt har problem med, visa dagar är vi verkligen inte överens och tydligen är det en sån dag idag!!
Suck.


Kommentarer
Postat av: Annica

Du är bäst! 😍💖

2014-04-06 @ 19:47:31
URL: http://barnliv.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0