Lördag

Dagen har spenderats hos mormor ute på holmen, fast hon inte finns mer så kommer ändå granudden alltid vara att man far till mormor.
Det kändes så tomt att vara där, det är väl särskilt nu i början det kommer vara som jobbigast.
Svårt att riktigt förstå att hon verkligen är borta men hon hade ett underbart liv & var faktiskt väldigt pigg. ❤️
Fina, fina mormor.

Dagen har varit bra och det var som skönt att vara ute på holmen, grilla och bara mysa med ens nära & kära. :)
Äntligen fick jag även mina varmamackor & varmchoklad ute framför en öppen eld och stekande sol.
Sååå härligt att bara vara ute en hel dag, det behövdes verkligen dock så är jag helt slut i kroppen det börjar verkligen kännas att man bär på ett litet liv eftersom det blir alltmer svårare att ta sig upp då man satt sig ner. :P
Ryggen börjar också vilka protestera så jag måste nog ha en riktigt vilodag på måndag. :)

Efter hockeyn blir det ut & grilla med våra fina vänner & kanske efter de en liten spelkväll. :)

Nu ska jag fortsätta glo på hockeyn. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0