Kvällen!

Trodde faktiskt inte jag skulle klara mig att hålla mig vaken så pass länge idag då jag höll på att somna när jag körde hem.
Måste ha varit promenaden med hundarna då jag kom hem för jag lyckades även fastna i en film utan att somna i soffan. 
Brukar ju alltid somna om jag är dunder trött.

Men nu ligger jag äntligen i sängen och lär nog somna ganska snart. :)
Dock har bebis dragit igång ett riktigt disco där inne i magen så får väl se när den krabaten blir stilla. 
Har även börjar få lite kramp i sida av magen men det är nog inte så konstigt då den bara växer i dunderfart just nu, ännu större lär den ju bli. 😘

Måste även tipsa om en liten shopping sida med grymma priser, har lyckats hålla mig borta från att köpa något men i veckan lyckades jag göra en beställning på nå cerum som förlänger och fyller ögonfransarna så får se om det faller av eller om jag blir blind.:P
Ordinarie pris på de var 995 och jag köpte mitt för 149kr så får se om det funkar. 
Dessutom är det fraktfritt.
Sidan heter groupon och finns som app till mobil och padda. :)
Finns nya erbjudande varje dag dessutom på allt möjligt. 
Dock så finns bara dessa erbjudande bara i några dagar så man får vara lite snabb. 
När jag nu väl har börjat så lär jag nog inte kunna sluta heller.! :P

Nae nu ska jag sova så man är någorlunda pigg imorgon.
Godnatt & Sovgott 🌙



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0