Godmorgon

Tänkte skriva att litet inlägg innan jag åker iväg och jobbar. :)
Hade öppning igår så blev en tidig morgon men en kort dag lite lyxigt då det är måndag!
Så skynda mig hem till en väldigt glad Marcus som mest troligt sovit för länge. 
Skönt att ha han hemma igen och dessutom är han ledig påsk!!! :D
Så får ha han hemma riktig länge.

Igår kom även vårat nya kylskåp och det är så härligt med ett nytt fungerande och dessutom snyggare kyl & frys. 
Dock står det gamla ute på bron än vet inte varför de inte kunde ta det direkt men ajja.

Resten av gårdagen spenderades i soffan och var uppe lite för länge igår vilket känns idag för jag ville inte riktigt stiga upp då väckaren ringde.

Sen kom ju även det efterlängtade skattebeskedet igår som jag enbart vill kasta!!
Blev riktigt besviken och ville bara sätta mig ner och gråta, överkänslig som man är just nu, men man kan inte få allt här i världen så jag får vara glad för allt jag har ändå. ;)
Men extra pengar är ju alltid ett litet plus.

Nu ska jag åka iväg, har stäning idag så blir en låååång dag på jobbet. :)

Hade fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0