Fredag

Sitter på jobbet och har rast, hade mer än gärna sovit en stund men jag orkar rent inte försöka nu då det är ungefär 20min av resten kvar.
Får ta en pn då jag slutar istället.
Har stängning idag så får se när jag får helg.

Ikväll ska jag och hämta Anton och Bellan på flyget, som jag längtar efter att få träffa dom då jag enbart bara låg och spydde som mest sist de var hemma så ska bli kul att ha familjen samlad under påsken. :) 
Älskar påsken!

Innan de får man väl se vad denna fredag har att erbjuda, Marcus ska väl säkert nörda sig med Ruben & spela töntiga spel.
Eller så ska de göra något på klubben, ja vem vet man får helt enkelt se då man slutar. :)

Annars så längtar jag efter min bebis, längtan blir bara mer & mer ju närmre man börjar komma sommaren. 


Vill ju så gärna veta vem som bor där inne.
Vårat lilla hjärta. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0