Fredag

Vaknade faktiskt med ett strålande humör imorse, dessa 2 dar jag varit ledig behövdes verkligen att få rensa tankarna lite för sig själv och inte behöva tänka så mycket på jobb. 
Men nu är det mesta gjort men då är det de jobbiga kvar, begravningen! 

Igår var vi och rensade bort lite i granudden, de viktigaste iaf sen så kommer ju huset att vara kvar så man kan fara dit ändå. Blir nog inte så mycket nu i början dock för det är så tomt där utan mormor. :(

Då jag kom hem tog jag med mig hundarna och for ut på klubben där det byggde för fullt vädret var då så otroligt härligt så att vara där ute ett tag var skönt för både mig & vovvarna. 

Idag har jag då varit och jobbat kändes skönt att det även är fredag så man har 2 dagar till att vila upp sig på. 
Efter jag slutade drog jag direkt & handlade sen har jag hunnit med att hänga tvätt, tagit en promenad med hundarna, diskat och gjort i ordning maten så nu ska den bara vara i ugnen ett tag så jag passar på att pusta ut lite. 

Gubben är då på klubben och bygger så ska väl dit och kolla hur det går senare ikväll. 
Nu lär det ju bli mycket häng där ute när sommaren börjar komma. :) 

Imorgon hade jag och mamma tänkt unna oss en shopping dag vilket vi båda är väldigt värda så blir nog en tidig kväll så man orka gå runt i några timmar på stan imorgon & slösa lite pengar. :) 

Nu ska jag passa på att vila lite innan maten är klar. :)
Dumt att sätta sig ner då man hållit igång hela dagen.

Ha en fin fredagskväll. ❤️







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0