April, april.

Det märks att det är 1a april idag då det flödar om olika skämt lite här & var, en del är faktiskt riktigt roliga. :)
Jag är ju sån som är väldigt lätt att lura men visa saker förstår man ju att det är ett skämt. 😜

Kylen var paj som jag trodde så vi skulle få en ny, dock så får vi den nästa vecka om inte senare så jag har fått fara till mamma och hämta kylväskor.
Lite små surt är det ju att de ska ta så lång tid tills den nya kommer men vad ska man göra.
Man får väl vara glad att det inte kostar oss något. 
Ny torktumlare skulle vi också få fast den har ju varit paj ett ganska bra tag så det blir ju fint med en ny. :P

Annars ska jag väl snart ut med hundarna och sen försöka laga någon middag.
Måste även försöka få mig isäng tidigt ikväll då jag har öppning imorgon.
Tidig morgon men kort arbetsdag. :)

Hade 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0