Upp och ner

Mitt humör pendlar verkligen just nu och de gör mig galen, vet inte riktigt vilka vägar man ska gå tills de känns rätt.

Har då iaf tagit mig en promenad med hundarna till prästberget trodde jag och syrran skulle springa upp och ner för backen men icket hon tyckte vi skulle traska upp på toppen istället.
Var ganska jobbigt men riktigt härligt när man väl var där uppe och Akilles fick vara lös så han sprang sig less.
Kommer ha en ännu finare träningsvärk i benen imorgon.
Är så härligt att energin till att vara ute och promenera har kommit tillbaka.
Sen att ha riktigt trötta hundar är ju ännu bättre.

Nu ska jag kolla om maten är klar.
Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0