Torsdag

Ligger fortfarande i sängen var ju inte riktigt tänkt att jag skulle sova länge idag då jag ska upp tidigt för jobb imorgon. Får hålla igång hela dagen så man kommer sig isäng tidigt. :)
Dessutom är ju sängen så jävulst skönt sen vi köpte en tjockare bäddmadrass.
Hundarna ligger då också kvar i sängen och mår gott men ska väl snart dra mig upp och göra mig nå kaffe och sen ut och kissa hundarna. 

Har då planerat in en långpromenad efter lunch så funderar om man skulle ha tagit sig en tripp till k4 och gå efter spåren det är ju så mysiga elljusspår där plus att solen skiner ju så då blir det ju bara härligare. Annars får jag se vars mina ben tar mig.

Först lite kaffe iaf ☕

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0