Torsdag

Denna torsdags förmiddag roar jag mig med att mysa ner mig i soffan framför teven med en stor kopp kaffe och lite tidningar som mamma har gått om. Lite intressant läsande är ju aldrig fel. 
Extra mysigt att äta frukost efter man varit ute på en promenad i regnet.


Fick flytta tillbaka in hos mamma igår men nu är det inte många dagar kvar tills vi får hämta hem hon. :)
Är som mysigt att bo hemma igen och framförallt att det är större än lägenheten. 

Annars idag blir det promenad fram och tillbaka med alla hundar, handla och även städa i lägenheten. 
Försöker hitta nå middags och pyssel inspiration i tidningarna är ju som alltid roligt att pröva nå nytt. 
Men först och främst vänta på att syrran kommer tillbaka med bilen. 

Nu ska jag fortsätta läsa & dricka mitt kaffe. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0