Tisdag

Sitter just nu på jobbet och har lunch fast den är snart slut så man får återgå till jobbandet igen. :) 
Trodde dock att jag inte skulle ta mig upp imorse fast jag gick och la mig tidigt och även sovit någon timme igår på dagen så var det ändå sjukt svårt att stiga upp idag. Var verkligen länge sen jag hade den känslan fick typ ångest att inte få ligga kvar i sängen & mysa.
Men när jag väl tog mig upp och fick i mig kaffe så gick det fint. :)
Imorgon börjar jag kl 8 så då får man sig en lite längre sovmorgon.

Efter jag slutat idag blir det att tok cykla hem och dressa om för en promenad med hundarna, tänkte gå till mellanströms och åka hem med gubben då han slutat. :)
Är som härligt att promenera innan middagen så får man slappa resten av kvällen. Det bästa är nog att ha trötta & nöjda hundar så man slipper massa spring runt benen. :P

Nu ska jag återgå till jobbet. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0