Tisdag fast onsdag egentligen

Hunnit med ganska mycket idag,
dagen började med ett besök på sjukan för att följa med mormor så hon inte behövde vara själv och hon var frisk så de var roligt att höra efter de tog vi en liten fika. 

Sen bar de iväg hem fast innan de försökte jag hitta nå roligt man kan pyssla med fast hittade inget som föll mig i smaken så drog ut med hundarna i skogen igen och plockade på mig lite smått & gott så nu har jag fått ihop min nya ljushållare eller vad man ska kalla den, blev väl okej men har inte riktigt så jätte bra tålamod så den får se ut som den gör. Måste försöka hitta ett vettigt lim så man slipper ha lim överallt. 

Vi har även hunnit vara förbi missen nu mot kvällen och hämtat hem en bil till Ruben så nu ligger jag äntligen i sängen och ska snart stänga igen mina ögon. 

Imorgon är det ju onsdag och då nalkas tjejkväll. :D

Hade & Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0