Söndag

Söndagen är här och snart börjar en ny vecka. Håller på att bli förkyld så väntar bara på att den ska bryta ut helt. :/ 
Förkylningen kommer alltid väldigt olägligt det finns som inte tid för den nu.

Jag Erika och Tor for iväg till Luleå igår och hämtade mamma mormor följde även med då hon ska vara hos moster i några dagar. 
Nu är mamma äntligen hemma igen och jag fick mysa med mina gubbar då vi kom hem på kvällen. 
Sovit riktigt gott inatt vaknade inte ens av Marcus larm. Vaknade dock av att en äcklig spindel kröp på mitt ben efter de kunde jag inte riktigt somna om.

Denna dagen spenderats med mys framför teven och en skogspromenad med hundarna, blir så chockad då man lyckas få med sig Marcus också. 
Älskar verkligen att vara ute i skogen och promenera man blir så lugn & glad på något sätt. 


Igår var det även 4 år sen pappa gick bort, saknaden blir riktigt jobbig just den dagen, allt kommer som tillbaka och tankarna snurrar runt i ens skalle. 
Denna månaden är riktigt jobbig man går bara runt och tänker en massa, saknar han så otroligt mycket.
Älskade pappa. 

Lyckades ta mig till graven idag och tända ljus, kändes för en gångs skull inte lika jobbigt som det brukar vara då jag väl tar mig dit. 


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0