Sådär ja



Sminket är på plats och nu ska jag bara hitta nå vettigt att ha på mig. 
Kommer mest troligt att vara ganska kallt där ute och självklart så tvättade jag min höst jacka igår & den har ju då inte torkat, :/
Får lösa det på något annat sätt eller att det blir mycket folk så det blir varmt. :)

Var hurtig och tog mig en cykeltur med Figo & Svante till Konsum för att handla, trodde dock att jag skulle slå ihjäl mig men det gick bättre än jag trodde att cykla med dom så jag överlevde. ;)
For även en sväng med mamma på höst mässan som var på medan. 
Var väl inte så mycket att ha grejer iaf inte för mig men mamma hittade självklart något, :)

Nu är det bara gräva sig igenom kläder och se om man hittar nå som duger.

Ha riktigt fin kväll 💋

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0