Onsdag

Intar just nu frukost/lunch innan jag ska ta tag i städningen. 
Tog mig en promenad till mamma med hundarna då jag vaknade för att hämta en ny laddare till mobilen, Akilles kom nämligen på att tugga sönder min igår så han ligger verkligen inte på plus hos mig. Mamma hade som tur var några stycken så helt panik vart det ju inte. Men det är ju så irriterande då han aldrig tuggat på sladdar och sånt tidigare. :/ 


Har bytt ut blommorna på bron till Ljung i olika färger vart riktigt nöjd ska bara försöka plocka bort en massa skrot där idag för att få mer plats. 
Marcus flyttar ju alla sina bilgrejor dit så ser ut som en ända skrothög. 
Sen blir det städningen av lägenheten och kanske lite bakning om jag hinner det. 
Resten av dagen får bli vad det blir har inte så mycket planer men vips så har man helt plötsligt massor man ska göra. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0