Något nytt

Måndag igen och snart en ny månad vad händer med dagarna egentligen när allt går så fort.? :)

Idag har jag varit ute en sväng på samhället, lunchat med mamma och fyndat lite nya kläder.
Fick även nya skor av mamma då hon inte kunde ha dom och de var faktiskt riktigt snygga, ibland har man riktigt tur.
Har även varit och fikat hos syrran så jag fick träffa min älskade favorit Tor. :)

Har även beställt hem en ny soffa och bord idag så snart får vi snöra ut allt gammalt och in med det nya, längtar verkligen tills de kommer. ;)

Nu är det bara middag och en massa småstök som ska göras och sen hade jag tänkt ligga i sängen eller soffan & glo på film resten av denna dagen,Är redan super trött.

Nae hade 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vars ha du beställt Thea? Är så sjukt sugen jag me ;)

2013-10-01 @ 00:45:03
Postat av: Thea

På trademax.se beställde vi allt från :)

2013-10-01 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0