Måndag

Helgen har varit riktigt bra lugn och mysig något jag saknat. :) 
Även fått mysa med min älskade Tor som inte riktigt var lika mysig mot mig då han lyckades spy ner mig och han hela tiden igår. Go bebisen

Lyckades med min middags lagning i fredags och efter de vart det film mys med mina gubbar. 

I lördags följde jag med Marcus och skruvade lite i Cadillacen eller jag kollade på medan han skruvade och efter det bar de iväg till missen för att fira svärmor som fyllt år, vi var där ett tag och sen fick jag köra cadillacen hem, vilken känsla att få köra den pärlan igen. När vi kom hem så for vi på klubben och såg på skräckfilm, var riktigt vidrigt att se film där ute filmen blev som äckligare. :)

Igår blev det faktiskt träning med syrran,   Backträning något jag helst inte vill göra om var spyfärdig då jag var klar. Men härligt när det var över. Lyckades med 3 effektiva träningspass plus några timmars promenad förra veckan så nu är det bara fortsätta i samma anda denna veckan också. 
På kvällen blev det ännu mera film. :)

Nu är de måndag och en ny vecka, var meningen att jag skulle följa mormor på sjukan idag men de blev inte av så får helt enkelt ta tag i städningen och sen ut och promenera. 
Ska nog he mig ut på en skogspromenad om jag nu vågar tycker det är små läskigt att vara ute i skogen under dessa tider man vet ju aldrig vad man träffar på. Är ju så feg av mig. :P

Nu ska jag starta en tvätt till, diska och sen he mig ut på en promenad. :) 

Hade fint 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0