Måndag

Snacka om att man kan sova när man är sjuk, vaknade kl 12 och var helt borta måste ha haft feber inatt, Svettas ena stunden och sen frusit som aldrig förr så sova ut var nog det som behövdes.

Resten av denna dagen har jag som mest spenderat i soffan, har dock varit lite flitig & tvättat, diskat och även postat lite viktiga papper. 
Hundarna har inte fått den långpromenaden de brukar få men det har blivit många korta svängar istället. De har faktiskt legat och vilat med mig så det verkar ha lite förståelse då matte deras är sjuk. 

Sista energin gick till att laga middag, andra gången jag gör lasagne och denna gången blev den lika lyckad om inte mer. :)
Så resten av kvällen kommer att spenderas framför teven vilket känns helt okej. 

Imorgon blir det mest troligt att beställa hem en ny soffa, bord och tv-bänk något som vi verkligen behöver. Kommer bli ett lyft för denna lägenheten då vi även ska tapetsera klart i vardagsrummet. Något vi borde ha gjort för länge sen men tid till det har inte riktigt funnits i sommar. 

Ska nog även beställa hem lite nytt till badrummet från hm, de har fått in så mycket fin heminredning i min stil så det kliar riktigt mycket i mina fingrar. 
Sen med den nya soffan så måste jag ju fixa soffkuddar något jag verkligen saknad i denna äckel soffan vi har nu. 

Hade fint. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0