Måndag

Har fått flyttat hem igen då jag varit hundvakt åt mamma från i fredags så nu har Erika tagit över det ansvaret några dagar så jag får sova hemma med mina gubbar. :)

Helgen har varit bra, vi har som mest varit ute på klubben och rivit, målat och dolat på så snart är det nya projektet klart. Gick väldigt fort men det är ju flitiga karlar som jobbar på så då går det undan. 

Idag drog även jag, syrran och Tor till mormor en sväng och hälsade på henne, Vi gjorde lite lunch och bara surrade på. :)
Sen var det bara hem och göra ordningen hemma återställd, vet inte riktigt hur Marcus skulle klara av att bo själv för är det något han är duktig på så är det att stöka ner. 
Så nu ska jag ta tag i disken och invänta slarvet så vi får fara iväg och handla. 

Hade 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0