Lat dag

Blir inget bakande idag blir upp tidigt imorgon och börja baka lite bullar då istället kändes så sent att börja baka nu när det ändå tar sin tid. 
Har då handlat allt som behövs så det ända jag måste göra är att hämta kaveln jag fyndade idag på ånyo, glömde såklart den i mammas bil. 

Mamma var ute på samhället och gullig som hon är hämtade hon mig så jag fick vara med och luncha på Lappis med moster och mormor. 

Nu tänkte jag faktiskt vara lat resten av denna dagen kanske vika ihop lite tvätt men sen ska jag bara må. 
Har köpt hem nå nya te smaker så ska dricka de och se på stalker om det avsnittet kommit ut än gjorde ju aldrig de igår. 


Detta passar ju perfekt nu när kylan är här.

Hade 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0