I väntan på middag

Jobbardagen är över, promenaden med hundarna är avklarad så nu väntar jag bara på att maten ska bli klar.
Har rört ihop en pannkaka något jag faktiskt aldrig gjort, ja iaf inte vad jag kommer ihåg har då inte ätit de på evigheter så få se om de blir pannkaka av alltihop. Fattar inte varför man gör något så enkelt oftare till middag det är ju så skönt att äta något annat än bara kött. 

Snabbt & enkelt är ju det perfekta efter dag på jobbet.

Ikväll blir det en lång dusch och sen en massa teve tittande om man nu lyckas hålla sig vaken vill säga. Ögonen börjar redan att svida & sängen blir allt mer lockande men idol ska jag då hinna se innan jag ger mig in i drömmarnas värld. 

Ha en riktigt fin kväll. 💋






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0