Hemmafru

Här skrivs det inte mycket men jag får väl försöka bli bättre på de.
Just nu är jag hemmafru igen så mina dagar fyller jag med städning och härliga höst promenader med hundarna vilket är riktigt härligt. :)

Sommar jobbet är klart så nu jobbar jag lite då och då, tråkigt att inte gå efter ett fast schema men jag har då lite jobb inbokat denna månaden så helt utan arbeta är man ju inte.

Annars har de inte hänt allt för mycket livet står som stil just nu men de kan ju även bero på att denna månaden är den värsta på hela året, många tankar och funderingar som kommer och går. Man är inte riktigt sig själv.
Därför hjälper långa promenader mig just nu, få rensa tankarna lite.

Var ute i 3 timmar igår blev promenad och utomhusträning på k4 med syrran så jag har världens träningsvärk idag. :)
Är härligt att få träna med henne igen och när det dessutom är ute så blir det bara ännu härligare. Varit riktigt lat i sommar så nu är det bara börja tänka efter lite. Fy mig!!!!

Idag blir ut på samhället och inhandla lite saker som kan göra hösten lite mysigare, lägenheten behöver en upp piffning sen efter de blir det en promenad med hundarna. Nu är de ju riktigt härligt väder också vilket piggar upp en.
Akilles är fortfarande slut efter gårdagens promenad vilket är riktigt härligt.

Nu ska jag dra fram dammsugaren och stöka bort lite.

Hade fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0