Goddag

Idag vart det ingen lång sovmorgon utan drog mig upp kl 10. Hundarna tyckte däremot att vi kunde sova ett tag till. Förstår inte riktigt varför de blivit så sjukt sega att få upp på morgonen. 

Idag blir det att hjälpa mamma och snygga till på gravarna, göra lite höst fint sen blir det möte och lite rännande på samhället. Måste skaffa nya blommor till lägenheten och även nå Ljung till bron så man får bort sommar blommorna. 

Tydligen har det även snöat imorse och tydligen fick jag för mig att de skulle vara helt okej, Ajja vintern kommer ju förr eller senare så lika bra man börjar längta efter den. :)

Annars idag blir det att fortsätta att tvätta bort berget av kläder som plösligt dök upp under tiden jag var hos mamma. Ska även Adressändra till odlingsgatan något jag borde gjort för några år sen, dax att klippa navelsträngen som så fint Marcus kallar det för. 

Hade fint 😘

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0