Fredagsmys

Maten är i ugnen gardinen är uppsatt och ett glas vin avnjuts så äntligen får man ha lite fredagsmys. Vart riktigt nöjd över min nya gardin kappa i köket blev så mycket ljusare och fräschare i köket. Får väl se om Marcus tycker desamma. :P

Känns även riktigt härligt att man lyckas ställa sig i köket och ge matlagningen lite tid då jag faktiskt tycker det är riktigt roligt att laga mat men nu i sommar har det inte blivit så mycket tid man har lagt ner till de, har ju som mest blivit nå enkelt så nu har jag prövat ett recept till kyckling. Passade på när de var så sjukt billigt med färsk hel kyckling på Konsum så kommer bli spännande och se hur den kommer att smaka. :)
Doftar då riktigt gott iaf.

Nu är det bara invänta hjärtat som är och skruvar sen blir de nog en hemmakväll med film & mys om jag får välja sen vet man ju aldrig med Marcus vad han hittar på. :)

Ha en fin fredag
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0