De går undan


Kom just in från en promenad med hundarna passade på att baka klart innan promenaden så då är det redo då jag ska fara till mami.
Nu väntas en dusch och på med de nya sängkläderna efter de är jag redo att fara till mamma & börja med middagen.

Hon, Erika och Tor skulle på bebissim så jag fick äran att göra middag och även gå ut med Figo & Svante så får mig en liten extra promenad. 

Tycker jag har hunnit med det mesta jag skulle göra idag så eftermiddagen kommer bestå av mys & god middag. 
Man kan ju bara inte göra annat än att älska onsdagar. 

Nu ska jag snöra in en färgbomb och he på nya sängkläder innan man hoppar in i duschen. :)

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0