Dagen lider mot sitt slut

Medan jag väntar på att dagens avsnitt av stalker ska gå att se på playen tänkte jag roa mig med att skriva ett inlägg. Bra tidsfördriv helt enkelt.

Tror även jag börjar gå ner i varv, när man varit i full fart hela dage så känns mina ögon väldigt trötta, sova som en stock inatt är något jag kommer att göra.

Blev ingen skruvning för Marcus ikväll så fick mig en middags kompis ändå, hatar verkligen att laga mat åt mig själv. 

Vi har även varit ute på klubben så gubben fick spika upp nå lister. 
Var väldigt kallt där ute, nu börjar vintern komma närmre & nämre känns dock väldigt konstigt då sommaren nyss var här. Bara börja vänja sig vid kylan & även börja plocka fram alla vinterkläder. 

Imorgon tänkte jag faktiskt lägga städningen på hyllan och göra det jag känner för, en tripp på samhället och glo efter något roligt kanske man skulle ha sysselsatt sig med, beroende på hur vädret blir annars kanske man skulle ha bakat en omgång med bullar eller några omgångar. :)

Nu ska jag då hoppa in i duschen och sen se stalker. 


Får väl se vad denna odåga kommer hitta på denna kvällen. :P 

Hade fint 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0