Trötter

Nu är nästan allt på plats jag ska bara försöka skruva upp nya fästen till gardinerna och sen är allt klart och jag är så sjukt nöjd med resultatet, allt blev mycket bättre än vad jag hade tänkt mig och min nya fina lampa passade perfekt ovanför rumsbordet såå, ja jag är jävligt nöjd. 

Vi har även varit och snört alla gamla möbler så nu är det inte lika mycket kaos i lägenheten och på bron så det känns super att även de är gjort idag. 

Ska snart gå och lägga mig men först och främst ska jag dricka upp mitt te som förövrigt var så sjukt gott så det är snart slut, kommer börja dricka mer te då detta var helt fantastiskt. :) 
Är det nya med karamell, mm säger jag bara. :P

En bild på mina älsklingar får avsluta detta inlägg.


För mig betyder ni allt. ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0