Torsdag

Är verkligen dunder trött inte fått många timmars sömn inatt, har bara legat & vridit på mig så det gick verkligen inte att somna.
Hela denna veckas sömn har varit hel konstig har drömt om spöken/andar ungefär varje natt och de gör att man vaknar i panik. Allt känns ju så verkligt i drömmarna. :/

Trots denna trötthet har jag lyckas packa ner gardiner och julpynt i lådor då jag haft de i en varenda byrålåda runt om i lägenheten så nu när vi ska snöra större delen av alla möbler vi har så var jag ju tvungen att he det någerst. 
Borde ha hett ner de i lådor för länge sen men jag är verkligen fröken slarv så det har aldrig riktigt blivit så. 
Tack och lov för flyttkartonger. :)

Än sålänge har jag inte hört när mina efterlängtade möbler kommer men jag håller tummarna att de dyker upp imorgon för då har jag och Marcus en hel del saker som ska göras i helgen. Våra förråd ska rensas då vi ska iväg och snöra en massa så då är det lika bra att ta med alltihop på en gång sen är det ju tapetsering och skruva ihop allt nytt. :D 
Annars är det bara vänta tills nästa vecka och göra det då istället, man får väl se helt enkelt.

Efter mamma slutat blir det att dra ut en sväng på tjejkvällen och shoppa lite, brukar nästan aldrig fara ut då den är men mamma ville ha någon som följde med så klart man ställer upp och gubben ska ju då göra klart chevan så han lär komma hem inatt, lika bra man fyller kvälls timmarna med något roligt.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen fortsätta packa ner en massa skrot mest troligt försöka hitta energin till att tvätta lite också. 

Hade 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0