Tjoho

Ska snart ta och hoppa isäng efter en riktigt bra dag, har umgåtts med mina syskon & underbara syskonbarn hela eftermiddagen. :)
Känns toppen att kunna spendera lite tid med dom, vad skulle man göra utan sina syskon? Är enormt glad över att jag har mina fina systrar & bröder. 💗

Snön har ju även fallit över himlen man vet ju att det alltid blir ett himla tjat när snön kommer men man kan som inte riktigt låta bli att skriva eller ta bilder på de heller. 
Måste ju vara någon sorts syndrom för oss norrlänningar att verkligen visa/ skriva om första snön. ❄️
Men denna snö kommer nog inte vara länge då det ser ut att bli plusgrader igen nästa vecka. 
Kvällspromenaden med hundarna däremot var då inte lika mörk utan snön & månen gjorde att det blev mycket ljusare vilket är väldigt bra då jag är ganska mörkrädd. :P

Nu ska jag göra som mina hundar gå och lägga mig. 

Sov Gott & Godnatt 
Hade 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0