Tisdag

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara skriva ett litet inlägg. 

Fick ett mail idag att mina saker är påväg så jag håller verkligen tummarna att vi får soffan innan helgen, då även gubben varit duktig och börjat tapetsera så det inte är lika mycket att göra när vi väl får våra saker. :)
Kommer då bli riktigt fint när vi fått allt på plats, behöver inte skämmas lika mycket över att ha folk hos sig. 
Vi valde då rätt tapeter så kommer bli mycket ljusare i vardagsrummet. :) 
Aaa vad jag längtar tills allt är klart kommer trivas så mycket bättre. 

Har även jobbat idag blev en liten annorlunda dag med lite olika kurser men det är faktiskt skönt med såna dagar också. 
Annars ikväll har jag bara tittat på när Marcus tapetserat för jag får inte hjälpa till men då fick jag istället glo på teve och bara må gott istället, ;)
Vi har ju även fått frivisning på alla cmore kanelerna vilket är toppen då de oftar visar väldigt bra filmer. :)

Nae nu ska jag snart ta och lägga mig, imorgon är det ju onsdag och även tjejkväll. Längtar!!!

Hade & Godnatt 💗





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0