Slut resultatet



Detta är då resultatet av vårat helt nya & underbart snygga vardagsrum, kunde verkligen inte vara nöjdare. :)
Det är riktigt svårt att slita sig från soffan, är så rogivande att vara här nu. 

Känns som det varit full rulle hela dagen men det har det inte riktigt varit, kan då jag tycke men jag har då gjort allt som skulle göras idag och även lite till.
Har även haft besök av mormor, moster,Christer, mamma, Tor och Erika fick bjuda på mina bullar som jag bakat och de fick godkänt även av dom. :)
Känns skönt att kunna bjuda folk hit för en gångs skull, inte lika trångt & jävligt.

Nu är det bara en dusch för att piggna till och sen är det bara att ställa sig framför spisen & göra nå mat. 

Blev helt plösligt riktigt trött vars är min energi som jag brukar ha...

Hade 





Bjöd öv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0