Sådär ja

Ska snart fara till mamma igen, sitter under en filt och värmer mig lite efter en kylig promenad med hundarna, lite små mysigt då det snöar lite lätt när solen är framme. Mysigt med höstiga promenader vid skymingen.

Har även hunnit dra iväg en beställning hos hm köpte helt underbara jeans treggings i måndags så tänkte kolla om det fanns i fler färger & det gjorde det ju så beställde hem 3par till. 
Grymt bra pris också, 149kr så jag passade på att unna mig de då jag enbart bara har leggings. :)

Nu ska jag dra och mysa med mina syskonbarn, Leia är verkligen ett charmtroll hon ler och är glad hela tiden hon är verkligen en riktigt gounge. :)

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0