Onsdag

Onsdag igen och denna onsdag är lite bättre än de flesta då vi har tjejkväll och sen så är min bror och Leia påväg hit. 
Kändes som evigheter sen jag träffade dom, Leia har förmodligen vuxit riktigt mycket sen sist så kommer bli riktigt roligt att få rå om dom i några dagar. 
Plus så får jag ju även träffa min älsklings kille Tor idag så jag är verkligen överlycklig. :)
Barn är en riktigt bra medecin mot de mesta.

Ska annars strax dra iväg till mamma och hjälpa henne att lasta vinterdäcken som hon ska iväg och byta till lite senare idag och sen blir det nog en promenad med hundarna. Det är ju lite små kallt men solen skiner ju så ut på en promenad måste man nästan plus att det blåser inte lika mycket idag. ;)

Passade på att göra bort det mesta med städningen igår så slipper jag bry mig om de idag. :)

Nu ska jag snöra på mig nå andra kläder och bege mig till mamma. :) 

Ha en underbar dag 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0