Måndag

Goddag har just intagit lite frukost efter en morgonpromenad med hundarna och ska väl snart ta och starta en tvätt. Akilles har då redan somnat om, han är ju inte precis så morgonpigg. :P

Vädret är ju lika strålande som igår så ska he mig ut på en promenad senare idag, var ute och gick i nästan 2 timmar igår och det var riktigt härligt, lite blåsigt men denna gången hade jag ju då klätt mig bättre. :) 
Lyckades även färga håret så nu är det mörkrött trodde inte de skulle bli mörkt alls men jag vart då nöjd med resultatet. 

Sen när gubben kom hem blev det en myskväll framför teven med lite film. Fick äntligen se dumma mig 2 som jag längtat efter den filmen. :)

Håller även på att bli lite förkyld, Tommy & Leia kom ju men en liten förkylning så den stannade kvar här. 
Får klä mig lite extra mycket idag så kanske man slipper bli dunder förkyld. 

Nae nu ska jag se på efter 10. :)


Våran lilla "bebis". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0