Lördag

Känner mig helt utmattad är tröttare än tröttast, Det har som varit full rulle hela dagen. :)
Jag och mamma traskade iväg till Erika och Antes hus med barnen i vagnarna både Tor och Leia somnade så fort vi började gå. Promenaden dit kändes riktigt kall då det blåste & jag som inte vet hur man ska klä sig frös en hel del.
Vi åt då iaf lunch där och lekte med de små och sen traskade vi hem till mamma igen så jag har fått mig motion idag. :) 
Syrran har ju köpt en ny barnvagn som hon kan springa med och jag har aldrig varit med om någon så lätt & härlig barnvagn så den var toppen. :)
Lätt & smidig. 

Nu sitter jag hemma och myser med hundarna efter en liten värmande dusch kändes som det behövdes efter alla promenaderna idag med både barn & hundar så nu är jag varm igen. :)
Har även plockat fram vinterjackan så nu ska jag inte frysa nå mer. 
Ska börja dra mig till mamma igen för att äta middag och mysa lite extra med Leia som åker hem imorgon.

Ha en fin kväll. 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0