Lördag

Ja vad skulle man ha hittat på idag måntro, Marcus ligger fortfarande och sover så jag sitter vid teven och ser reprisen på idol & självklart dricker jag kaffe. 

Marcus tyckte vi skulle grilla ikväll så får se när han vaknar om han fortfarande tycker de, vore ju toppen. :)

Igår blev de en filmkväll så vi såg på någon ny trollkarls film men både jag och Marcus somnade så har missat lite delar ur filmen vaknade till mot slutet så de hann jag se. Ruben däremot höll sig vaken så vi var väl kanske inte så sociala mot slutet. :P
Skyller på att soffan är så härlig, Marcus hade nog inte somnat i den gamla. :)

Nae ska nog försöka starta en tvätt och diska lite sen ska jag nog ta hundarna ut på en promenad. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0