Kvällen lider mot sitt slut

Kvällen har varit riktigt bra lyckades faktiskt fynda en ny lampa på tjejkvällen, en lampa som kostat 1095:- men jag fick den för 100:- är inte det ett fynd så säg. Var faktiskt bara den & nå ledlampor jag köpte. :)



Håller tummarna att den bara nu kommer att passa i vardagsrummet men de tror jag nog så äntligen hade man lyckats fixa en ny taklampa också. 

Efter jag & mamma ränt runt på samhället så tog vi oss en fika, synd att det inte finns nå fik här som har öppet om kvällarna också är ju som små mysigt.
Har även varit förbi Emmelie och hälsat på henne & sötnosen Alfred, även Matilda kom förbi så det blev en hel del surrande, riktigt trevligt. :) 

Nu är det bara he sig i säng och upp tidigt imorgon måste rensa på bron så vi rymmer möblerna om de skulle komma för just nu finns de i Skellefteå så får se om de dyker upp ett gäng kartonger imorgon.  :) 

Sov så gott & Godnatt 💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0