In i dimman

Vilken dimma man vaknade till idag så länge man slipper köra långa svängar så är dimman ganska mysig. 



Har annars börjat dagen med promenad, kaffe och läsning av Piteå-tidningen, små charmigt ändå att läsa lite nyheter medan man äter frukost. 
Nu är det bara börja rensa ute på bron för jag lyckades ju då inte ta mig upp tidigt. Tror jag skyller på mina djur som var extra mysiga imorse. 
Hade katten på ena sidan, Akilles på den andra och Aragon låg å snarka i sin bädd.
Mina älskade djur 💕

Än så länge har jag inte hört något om mina möbler som jag såååå gärna vill ha idag, ursäkta tjatet om det men jag är så spyless på allt gammalt skrot som bara irriterar mig mer och mer för varje dag som går.... 
Blir helt enkelt att invänta & se om det dyker upp något idag. 
Medan man gör det kan man lika gärna städa & tvätta. 

Hade 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0