Hej mitt vinterland

Vad är det för dag idag, onsdag va? 
Börjar ju vara knäpp då veckorna går så fort. :)


Som många nog vet så kom de lite snö igår kväll och ingen är nöjdare än Akilles vem kunde tro att han skulle gilla snön mest. 
Fick även en chock då det varit och skottat utan för lägenheten så slipper man bli så blöt då denna fröken inte fixat vettiga vinterskor ännu. Blev ju en ny Jacka förra året så får väl bli nya vettiga skor detta år. ;)
Dock så är det ganska halt ute just nu plus att de regnar så ja det är inte tvär lätt att vara ute med hundarna, det lär ju även bli halkigare.
Får väl se om denna snön är här för att stanna denna gången eller om den regnar bort.

Mår annars lite bättre idag och fått sova inatt så det gör ju mycket. Men blir en vilodag idag också så man blir helt frisk. 
Diska och försöka ta mig & handla är väl de ända ansträngande sakerna jag tänkte göra idag. :P

Nu ska jag dricka kaffe och läsa pitan. 

Hade fint 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0