Hej, hej

Denna dagen har gått riktigt fort och jag har hunnit med allt jag skulle göra idag så ikväll blir avslappning framför teven med mina go gubbar. 
Marcus skulle bara äta middag och sen drar han iväg och skruvar.

Har fixat halkskydd till skorna så nu kanske man klara denna halkiga period dock så har det sandat som galningar på gångstigarna så promenaden med hundarna i eftermiddags var inte alla så halkig.


Tog denna bilden då jag var ut med hundarna är så mysigt med skymningen på vinter det blir så härligt sken dock så varar det ju inte så länge innan det blir mörkt så man får passa på att promenara då det är såhär. :)

Bjöd även syrran på go fika, lyxade till det med fika från hans på hörnet och ja det var riktigt gott. 


Mums!!

Nu ska jag fortsätta laga mat.

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0