Hatar detta

Ligger nerbäddad i soffan med en sjuhelvetes mensvärk som gör att jag bara vill gå och kräkas, gör dock så ont att ens gå så får nog ligga kvar i soffan och vänta på att värktabletten ska börja värka. 
Var länge sen jag hade så här ont men tydligen ville denna vidriga värken komma tillbaka.. 
Ajja bara försöka bita ihop ville bara gnälla ut lite. 

Har då varit och lunchat på Lappis med mamma, Leia och Tommy efter de tog vi en promenad efter leastadius hem då Leia somnade direkt vi la hon i vagnen så har fått mig lite motion idag. :)

Nu ska jag vila tills hjärtat kommer hem sen bär det iväg till mamma för middag & fredagsmys. :)

Akilles ville också vara med och vila. 


Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0