Goddagens

Fredag redan? 
Får en chock varenda gång veckorna rusar iväg, Ajja jag har då fått mycket gjort denna vecka plus att den varit riktigt bra. :)

Idag ska jag försöka hänga upp nya gardiner de gardinerna jag haft tidigare i vardagsrummet blev lite för mycket så bytte gardiner med de som var i köket.
Däremot så ville jag ha kvar min gardin kappa i köket som nu hänger i tvrummet så igår då jag var hos mamma så fick jag med mig lite nya gardiner så jag ska se om de passar in där jag vill ha dom, blev kanske lite tjorvigt. :P

Måste även iväg till Lill-Ica och handla och sen hade jag tänkt ta en långprommis med hundarna så de är trötta & belåtna ikväll. :) 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0