Fredag

Försökte skriva inlägg hela dagen igår men det gick inge bra, var för dålig teckning då jag var påväg till mormor och då jag försökte skriva ett nytt igår kväll så hakade telefonen upp sig så det jag hade skrivit försvann. :/
Gör ett nytt försök nu istället.

Har varit ute på en liten shopping med mamma och bjöd även henne på lunch hos Amanda, har inte ätit där tidigare och det var riktigt gott så det blir nog vårat nya lunch ställe. :)
For även förbi syrran och hämtade en ny mikro, passade perfekt då vi var ute efter en ny och även i svart så är riktigt nöjd att få kasta ut den gamla men ännu nöjdare över den nya.
Vilken tur man har då syrran håller på att flytta och vill bli av med nå grejor. :)

Lyckades även ta mig ut på en promenad med hundarna, vädret är ju så härligt och nu är det inte lika halt & jävligt heller så det var riktigt behövligt, Drog inte ut på en långsväng då jag fortfarande inte är helt frisk men snart så. Var då ute och promenerade en stund så hundarna är trötta & nöjda. :)

Ska ta och hoppa i duschen och sen försöka hitta nå kläder till ikväll då det tydligen blir utgång. :)

Ha en underbar fredag. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0