Efterlyst

Sitter och ser på efterlyst tycker de är riktigt intressant men även väldigt obehagligt, läskigt att det finns för mycket idioter i detta land.
Efter jag sett på de ska jag ta och lägga mig är riktigt trött så sömn är det som lockar en riktigt mycket. 💤

Känner mig ovanligt glad och mår ovanligt bra (på tal om något helt annat)

Har mått lite konstigt från och till i någon vecka nu men det börjar ge med sig och humöret börjar bli till de vanliga.
Vet faktiskt inte orsaken till att jag ibland blir "deprimerad" utan de kommer och går helt enkelt. 
Beror nog på mycket som jag kanske borde ta mig igenom men ja, de är svårt.

Nog om det, dagen har varit helt fantastiskt så nu vill jag bara att gubben ska komma hem från skruvningen så jag får mysa med han. 

Nu ska jag fortsätta titta på efterlyst. :)

Hade 


Min fina Akilles ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0