Är gladare än gladast!!!



Aragon ligger och myser i den nya soffan som kom för en stund sen tror han är lika lycklig som jag för han hoppa upp i den direkt och la sig. :)

Fick ett samtal vid 9 så de var bara att snöra sig upp i sängen för att ta emot allt så är verkligen riktigt glad idag att vi äntligen har en ny fräsch soffa och även ett helt nytt vardagsrum med helt nya grymt snygga tapeter också. :) 

Ska dricka mitt morgon kaffe och försöka skruva ihop rumsbordet, soffan är inte riktigt ihop skruvad ännu men de skulle Marcus fixa på lunchen. 

Bilder kommer då allt är färdigt. :)
Nu ska jag fortsätta springa runt som ett barn på julafton. 

Hade 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååh jag vill se hur de blev! :) jag och Frans måst komma och provsitta i soffan nångång ;)

2013-10-07 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0