Trötter

Men usch så oförskämt trött jag blev kanske man skulle ha vilat lite innan man traskar iväg till mamma för att laga nå mat. 
Har då jobbat och hunnit ut på en promenad med hundarna. 
När jag skulle sparka hem var det självklart snöstorm så en sparktur med hundarna skipade jag, dock så slutade de ju snöa då jag kommit en liten bit så jag ångrade nästan att jag inte tog sparken ändå.

Grabbarna är väl på g att stiga på båten så nu lär man ju inte höra av Marcus så mycket vilket man förstår. Får väl höra imorgon hur bra de mår. :)
Känns faktiskt helt okej att vara själv jag och hundarna myser på som aldrig förr. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja bege mig till mamma. 

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0